Nomis Solutions zapowiada nowe Związek Klienta z Bankiem, Innowacyjna kanadyjskiej Tangerine

Toronto, Kanada (PRWEB) 23 marca 2015

Nomis Solutions ogłosiła dziś nowe relacje klienta z Tangerine , innowacyjny bezpośredni bank, który rozpoczął jako ING Direct został oficjalnie przemianowany i Tangerine po to został zakupiony przez Scotiabank w 2014 roku koncentruje się na dostarczaniu zwiększoną codzienne doświadczenia bankowego, który pozwoliłby Kanadyjczycy do banku na własnych warunkach, Tangerine szukał sposobu, aby odpowiedzialnie wzrostu portfela depozytów.

Po szeroko zakrojonych badań i oceny kilku strategicznych alternatyw, aby wspierać swoją wizję, Tangerine wybrane Nomis Solutions.


Nomis Solutions , lider w dziedzinie rozwiązań dotyczących ustalania cen i zarządzania rentownością banków, dostarcza rozwiązania SaaS, wizjonerstwo i konsultacji, aby pomóc banki odpowiedzialnie ocenić swoje portfele i pożyczek hipotecznych, ceny, i depozytów w oparciu o preferencje i zachowania klientów, Ryzyko segmentu, czynniki ekonomiczne, przepisy bankowości detalicznej, a polityka banku.


To długoterminowe partnerstwo pozwoli Tangerine budować nowe modele zaangażowania klienta, które pogłębienia relacji z klientami i zwiększenia ich innowacyjne i uproszczony doświadczenia bankowego w całej linii produktów.


„Czasy się zmieniły dla sektora bankowego. Dni jeden rozmiar dla wszystkich produktów są nad i klienci oczekują innowacyjnych i nowatorskich rozwiązań, które ułatwiają bankowości „, powiedział Silvio Stroescu, Dyrektor Zarządzający depozytów i inwestycji w Tangerine. „Podejście NOMIS ‚do zrozumienia zachowań i preferencji klientów i ich możliwości oprogramowania w tłumaczenia, że ​​w zaskarżeniu propozycje cen i produktów, jest to, co przemawia do nas”.


„Nie szukamy dla sprzedawców, chcemy tylko partnerów strategicznych, a my im wybrać w taki sam sposób, że dobieramy naszych pracowników. Nasi partnerzy mają być wizjonerami i myśliciele forward, którzy są gotowi do zakwestionowania nam pomóc nam wyprzedzić krzywej „Stroescu dodany.


Stroescu jest częścią nowej fali wizjonerskich liderów w bankowości, którzy są świadome wpływu, że duże i głębokie analizy danych gry w naprawdę zrozumienie klientów i ich potrzeb, co powoduje lepsze codziennego doświadczenia bankowego i bardziej innowacyjnych produktów, aby lepiej służyć preferencje klienta.


Frank Rohde, prezes i dyrektor generalny Nomis, dodał: „Nomis aktywnie poszukuje klientów, którzy wyróżniają się na tle konkurencji, a którzy chcą rzucić wyzwanie status quo i rzeczywiście poprawić przemysłu przez odpowiedzialnego wzrostu. Jesteśmy zachwyceni, że w tym strategicznym partnerstwie z innowacyjnego banku jak Tangerine „.


„Nasze rozwiązanie pomoże Tangerine wykorzystanie prawdziwych danych klienta w celu optymalizacji portfela dla rentowności a jednocześnie dostarczając odpowiedzialne, uczciwe ceny w każdym segmencie klienta.”


Więcej informacji na temat planów rozwoju Tangerine za wykorzystujących Nomis oraz doświadczeń innych banków, którzy odpowiedzialnie rozwijających ich portfeli, przy jednoczesnej optymalizacji rentowność z Nomis w Nomis Forum 2015 , 8 roczny wzrost i cen konferencji firmy odbywają kwietnia 13-15 w San Francisco, CA (http://www.nomisforum.com ).

Nomis będzie również prezentuje się i udział CBA Żywy w Orlando na stoisku nr 21.


Koniec

Informacje dla redaktorów

O Tangerine

Tangerine jest bezpośrednim bank, który zapewnia uproszczoną codziennej bankowości dla Kanadyjczyków. Z ponad 1,9 mln klientów i blisko 38000000000 dolarów w aktywach ogółem, jesteśmy bezpośrednim Kanadzie wiodącym bankiem. Tangerine oferuje bankowość, które jest elastyczne i dostępne, produktów i usług, które są innowacyjne, godziwe opłaty i nagradzaną obsługi klienta. Z nie-opłatą rachunków dziennie czekowe i wysokiego oprocentowania oszczędności, GIC, RDS, TFSAs, kredytów hipotecznych i funduszy inwestycyjnych, Tangerine ma codziennych produktów bankowych Kanadyjczycy potrzebują. Z ponad 1000 pracowników w Kanadzie, nasza obecność wykracza poza naszej stronie internetowej i aplikacji bankowości mobilnej dla naszych 24/7 Centra kontaktowe i naszych miejsc Kawiarnia. Tangerine został uruchomiony jako ING DIRECT Kanadzie w roku 1997. W roku 2012 została przejęta przez Scotiabank i działa niezależnie jako spółka zależna.


O Nomis

Nomis jest firma szybko wzrostu, który łączy w sobie nowatorskich Silicon Valley zbliża się wielkimi danych, zaawansowanego modelowania i głębokich analiz, aby pomóc duże i średnie banki detaliczne lepiej zrozumieć swoich klientów. Pomagamy te banki dostarczać produkty win-win i cennik w środowisku, które jest coraz bardziej konkurencyjny, bardzo uciążliwy i liczyć na wzrost stóp procentowych. W 2014 roku, klienci Nomis zoptymalizowane ponad 1 bilionów dolarów transakcji bankowych i od początku klienci Nomis stworzenie ponad 1 mld USD w pierwotnych zysków.


Z siedzibą w San Bruno, CA, Nomis Solutions posiada również biura w Toronto i Londynie. Odwiedź http :. //www.nomissolutions.com lub kontakt na info (at) nomissolutions (kropka) com lub 1-650-588-9800 lub 44 0207 812 7251

###

Kontakt dla mediów:

Robert Jenkins

Email robert (kropka) skyparlour (dot) com

Tel +44 (0) 844 2939 764

 
                    
                  
                
                
clear=”all”
Więcej Pożyczka Centrum prasowe