Strategie reklamowe dla firm małej skali

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, konieczne jest, aby przeznaczyć swoje budżety reklamowe w sprytny sposób. Oczekuje się, aby wiedzieć, kto jest celem Twojej messege i jak zrobić to z największą szanse na sukces.

Jednym z najlepszych sposobów na to jest, aby w świadomości klientów. Gdzie idą w trakcie normalnego dnia? co czytają? jakie działania są zaangażowani w? Więcej informacji można dowiedzieć się o swoich klientów lepiej można kierować reklamy do nich.

Gdy masz dobry pomysł, który jesteś kierowania wiadomości do, będziemy chcieli, aby upewnić się, że jesteś wydatków swoje pieniądze w odpowiednich miejscach. Oto kilka pomysłów na temat miejsc, które można reklamować, że nie kosztuje dużo pieniędzy, można uzyskać doskonałe wyniki.

Wspólnoty wydarzenia / Sponsoring – Wiele imprez lokalnych społeczności mają możliwość sponsoringu, które pozwalają obsługiwać zdarzenie, podczas gdy reklamy swojej marki. Mogą to być bardzo tanie drogie, ale jest to dobra metoda, ponieważ jesteś wspieranie społeczności, podczas gdy reklamy swojej marki.

Telewizja kablowa – Lokalna telewizja kablowa może być opłacalne źródło dotrzeć do nowych klientów. Niektóre z korzyści płynących z tego to masz do wyboru swoje demograficznych, że reklama, aby uzyskać całkiem dobry pomysł, jak wielu ludzi masz osiągnięcia. Również z TV to daje trochę większej niż życie, które mogą różnicować wygląd cię od konkurencji. A kiedy zrobić badania zdasz sobie sprawę, że kosztuje dużo mniej niż można się spodziewać.

Wydarzenia szkolne – Dla niektórych firm reklamujących w imprezach szkolnych w lokalnych szkołach prywatnych i publicznych może być dobrym rozwiązaniem. Jest to szczególnie dobre, jeśli są w sieci w tym społeczności szkolnej i chcesz, żeby wiedzieć, jak się nazywasz. Jest to świetny sposób na budowanie relacji z lokalną społecznością, a jak sponsorowanie wydarzeń społecznych jest to dobra metoda, ponieważ jesteś również wspieranie lokalnej społeczności.

Lokalne radio – Lokalne stacje radiowe mogą być również doskonałym miejscem do reklamowania. Niektóre stacje radiowe skonfigurować oferty gdzie będą reklamować się nie tylko firmy, ale będą również na osobowości powietrza się mówić o swojej działalności. Daje to dostęp do swoich wiernych słuchaczy.

Internet – Większość dużych stron internetowych i wyszukiwarek oferują pay per click i płacić za reklamy wrażenie. To również może być świetnym rozwiązaniem zwłaszcza dla firm, które sprzedają produkty cyfrowe lub usługi mogą sprzedawać w Internecie.

Każda firma jest inna, jeśli chodzi o reklamę, ale ważne jest, aby dowiedzieć się, co jest dobre, możesz. Co myślisz? Jakie reklamy pracował dla małych firm? Radio, druku, WWW? Lub coś innego? Daj nam znać w komentarzach!

 

Dla ponad dwóch lat, Identyfikacja wizualna Graphic Design & amp; Web Design Studio stworzyła wysokiej jakości, zwycięską tożsamość i rozwiązań brandingu. Mamy również excel w dostarczaniu marketing Twojej firmy Niezbędny sprzęt przez materiał projektowanie dla promocji sprzedaży, wprowadzanie nowych produktów, interaktywne i komunikacji korporacyjnej. Cechą charakterystyczną identyfikację wizualną jest naszą doskonałą elastyczność i zaangażowanie w naszej podstawowej grupy cenionych klientów.

http://avisualidentity.com