Najlepsze pomysły marketingowe 10 Print dla małych firm

Jeśli prowadzisz małą firmę, każda kampania marketingowa, że ​​robisz naprawdę powinny wyróżniać. Jednak budżet na pewno będzie wielkim problemem. Nie należy się spodziewać, aby konkurować z dużymi korporacjami z milionami dolarów w swoich kieszeniach marketingowych i reklamowych. Ale można zwrócić się do starego, dobrego marketingu druku pomysłu promocyjnych.

Kampania marketingowa nie musi być wielką skalę. Zaledwie kilka drukowane materiały powinny być wystarczające, aby słowo na temat swojej działalności lub jakiegokolwiek promo który próbujesz ogłosić. Oto 10 wspaniałych pomysłów marketingowych druku, który powinien rozpocząć od małej firmy.

1. Plakaty

Żadna firma nie powinna być bez żadnych plakatów. Tradycyjny marketing promocyjnej wymaga tego typu zabezpieczenia. Można zaprojektować plakat wzrok, umieścić go w miejscach docelowych klientów częste, i będzie na bieżąco na ogłaszając swój przekaz marketingowy tak długo, jak to jest.

2. Ulotki

Jeśli klienci nie trafi do ciebie, a następnie udać się do swoich klientów. Niech jeden lub dwóch pracowników wychodzić na zewnątrz swojego sklepu i rozpocząć rozdawanie ulotek. Ponownie, lokalizacja jest kluczem. Przejdź do stacji kolejowej. Pójść do centrum handlowego. Iść do parku. Gdziekolwiek klienci mogą być, powinno być tam zbyt dając im swoje ulotki.

3. biurowe

Biurowych nie powinno być nudne i zwyczajne. Pierwsze logo firmy, adres i dane kontaktowe drukowane na każdym z elementów piśmiennych. Nigdy nie wiem, gdzie kawałek to może okazać się.

4. Broszury

Get kilka broszur drukowanych i przekazać je do każdego klienta, który będzie chodzić lub jakiejkolwiek osobie w tym zakresie. Broszury szybko zmienić ręce zwłaszcza jeśli są pięknie zaprojektowane i niepowtarzalna.

5. Pocztówki

Czy masz listę mailingową? Wykorzystajcie go, wysyłając wszystkich na liście pocztówkę, a może trochę pamiątka po to, żeby ich uwagę. Broszura trochę wiadomości na pocztówce wraz z nazwą firmy, dane kontaktowe oraz wszelkie promo może chcesz poinformować je.

6. Książki

Podczas drukowania książka może nie być dla każdej firmy, w rzeczywistości jest to dobry pomysł, aby upamiętnić to kamień milowy. Czy obchodzi swoje 10-lecie w biznesie? To jest wyczyn sam w sobie. Świętuj go o książkę opublikowaną o historii swojej firmy lub książki stolik wypełnione obrazami. Będzie to szczególnie dobre gratisów do swoich lojalnych klientów.

7. Banery

Nie ma to jak zapowiada na świat w wielkim stylu. I banery są po prostu prawo narzędzie marketingowe drukowania za to. Można umieścić jeden w przedniej części sklepu lub w innym miejscu. Wszędzie tam, gdzie klienci będą spacery i zwracać uwagę na to.

8. Wyświetla

Gdzie jest najlepsze miejsce do promowania swojej firmy? W swoim sklepie oczywiście. Tworzenie kilka drukowanych materiałów reklamowych i umieść je w widocznym miejscu w sklepie lub biurze. Stojąco tuż przy wejściu jest to świetny sposób, aby poinformować swoich klientów o swoich nowych ofert.

9. Breloczki i Keytags

Ludzie zawsze będą mieli klucze i zawsze będą potrzebować coś do utrzymania ich bezpieczne. Breloczki i keytags są wieloletnie prezenty firmowe i elementy nowości. Są tanie i łatwe do rozdania swoim klientom. Są to również doskonały dla swojej marki.

10. koszulki
Nakręć klientom swoje własne billboardy chodzenia. Załóż zdumiewającą t-shirt design, i nie zapomnij o swoim logo firmy i mieć tyle koszulki drukowane, jak to możliwe. Następnie przekazać je jako prezenty lub jako nagród konkursowych i firmy będą promowane wszędzie klienci będą nosić koszulki.