Jak innowacyjna jest Twoja organizacja?

nowe innowacyjne przedsiębiorstwa
 

Innowacja może przybierać różne formy. Organizacja rozwija się nowy produkt lub usługę. Nowy model biznesowy oferuje klientom nowe doświadczenie marki. Nowe partnerstwo strategiczne jest utworzona, w wyniku nowych segmentów klientów i nowych kanałów dystrybucji i komunikacji.

Więcej niż kiedykolwiek, organizacje zobaczyć innowacji jako priorytet strategiczny, co daje im przewagę konkurencyjną nad innymi, w czasie, w którym większość pracowników są poproszony o wiele więcej o wiele mniej. Kto ma czas do innowacji? To na tyle twardy, aby walić przez codziennych operacji bez konieczności wymyślić nowe sposoby prowadzenia działalności gospodarczej, też.

Tworzenie innowacji strategicznym priorytetem często wymaga, aby zainteresowane strony dokonać zmiany w swoim myśleniu, aby innowacje spójne, powtarzalne częścią ich codziennej działalności.

„Kreatywność wymyśla nowe pomysły, ale innowacja ma ten pomysł i zamienia ją w działaniu”, wyjaśnia Lisa Bodell, założyciel i CEO futurethink, dodając, że „Zainteresowane trzeba oddzielić dobre pomysły z wielkich idei przed włączeniem tego świetny pomysł na myślał biznes. „

Pomysły są łatwe. Wiedząc, co z nimi zrobić to trik, który zamienia twórczy pomysł na innowacje w biznesie. Rozważmy Swiffer, że ładne składany mop z wymiennymi końcach. Podczas procesu badawczo-rozwojowego, P & amp; G wziął podejście etnograficzne określeniem czego brakuje, gdy ludzie czyścić swoje domy. Gdy luka została zidentyfikowana, to stworzyło potrzebę i popyt na ich innowacyjnego produktu.

Co prawda nie każda organizacja ma P & amp; G wielkości środków do zwalczania przeszkód dla innowacji, które w większości organizacji, to brak czasu, pieniędzy i nieadekwatne poziom zatrudnienia. Bodell stwierdza, że ​​inne przeszkody to „proces oceny, który squelches innowacyjnych pomysłów, nie ma mowy, aby śledzić postęp lub sukces inicjatyw innowacyjnych i nie sposób, aby dopasować się do myślenia pracowników, partnerów i użytkowników”.

Dobrym miejscem do rozpoczęcia inicjatywy w swojej innowacji jest, aby dowiedzieć się, kto w organizacji już robi coś ciekawego lub chłodne. Wywiady, grupy fokusowe i ankiety będzie wywoływała wiedzę pracowników, poglądy, postawy i stopnia zadowolenia z istniejących inicjatyw innowacyjnych. Raz, że bazowy zostanie ustalone, ogólne podejście do innowacji mogą być rozwijane.

W poszukiwaniu innowacji: A Global Study of Innovation Management 2006-2016 był sondaż zlecony przez American Management Association i prowadzone przez Instytut Zasobów Ludzkich. Ten sondowania 1,356 światowych liderów zdobył pięć głównych elementów niezbędnych dla rozwoju innowacyjnej kultury w każdej organizacji. Oznacza to,
1) orientacja na klienta,
2) praca w zespole i współpracy z innymi,
3) odpowiednie zasoby (czas i pieniądze),
4) terminowej i skutecznej komunikacji organizacyjnej, a
5) umiejętność wyboru właściwych pomysłów do dalszych badań.

„Można powiedzieć, kulturę organizacji, patrząc w aranżacji mebli, co ludzie chwalić i co noszą – podobny do sposobu, w jaki można uzyskać wrażenie o czyjejś osobowości”, mówi Carter McNamara, MBA, Ph.D., w swojej dziedzinie przewodnik Przywództwo i nadzoru.

kroki tworzenia kultury, która wspiera innowacyjność na codzień są bardziej dostępne niż może najpierw wyobrazić. Każda przyczyna potrzebuje mistrza i innowacja nie jest wyjątkiem. Innowacje wymagają wsparcia top down, gdzie ci u góry dawać przykład i zachęcić uczestników do inteligentnych ryzyka.

„Co często ogranicza innowacyjność w każdej organizacji jest to, że ludzie mają tendencję do chcą” zrobić to w sam raz „przed udostępnieniem swoich pomysłów”, wyjaśnia Bodell. „Przywódcy, którzy wspierają innowacyjne potrzebę myślenia, aby pomóc pracownikom stać się komfortowo dzieląc się swoją SŁOWACJA OFERUJE- i pracuje w toku”.

Artyści na Oscara zwycięskiego Pixar Animation Studios dzielić swój początek szkice i rysunki animowane postacie z pierwszych w procesie członków zespołu. To pozwala im stymulować myślenie kolegami, zebrać informacje i budować na tej informacji zwrotnej w całym procesie animacji, które dodaje głębi do gotowego produktu.

„Wiele osób obawia się, że dzieląc się swoimi pomysłami, ktoś pobije ich do ponczu”, komentuje Richard Bowers, Ph.D. „Nie ma ograniczeń co do tego, co można zrobić, jeśli nie obchodzi, kto dostanie kredytu.”

Inne kroki w tworzeniu kultury innowacji wymaga liderów, menedżerów i kierowników, aby zachęcić nowych, alternatywnych myślenie i podzielić się kolejne pomysły w obrębie jednostek biznesowych oraz całej organizacji. Każdy musi wiedzieć, co inni pracują nad i czuć się częścią całości. Pracownik zwrotne o statusie innowacji organizacyjnych mogą być ujęte w badaniach ankietowych dotyczących zaangażowania pracowników, zadowolenie pracowników, stosunków pracy i oceny organizacyjnej.

W celu wspierania kultury innowacji, liderzy muszą wspierać swoje drużyny z zasobami i narażać je do twórczych sposobów bycia. Oferuje narzędzia do kreatywności i innowacji w intranecie firmy jest początek. Siła robocza musi czuć motywację do pełnego uczestnictwa w innowacyjnego myślenia, bez obawy przed odwetem. Pracownik uznanie dla innowacyjnych pomysłów – od dnia wolnego, nota lub całego serca dziękuję – oznacza, że ​​ktoś zauważył i pielęgnuje. A należy pamiętać, aby trzymać ludzi powiadomiony o tym, co dzieje się z pomysłów, jak oni wybierają drogę przez rurociąg innowacji.