„Czas to pieniądz”: Porady i wskazówki na temat Nadanie wielokrotnie nagradzany Obsługi Klienta

Bognor Regis, West Sussex (PRWEB UK) 20 kwietnia 2015

Obsługa klienta jest kwestią sporną, które zazwyczaj obraca się wokół czasu; może to dotyczyć okien dostawy, czekając zawieszone, wiadomości e-mail lub po prostu spodziewa podejmowaniu decyzji, co do celu na pierwszym miejscu. Oczywiste jest, że czas jest towarem, który powinien być wydawane w sposób rozsądny, ponieważ nie może być odzyskane. Tylko skończoną liczbę godzin i minut w ciągu dnia, należy upewnić się, że są stosowane ostrożnie, tak, że różne problemy i cele są rozpatrywane i osiągane skutecznie, a jednocześnie przyczynia się do tworzenia następnego dnia po prostu dobre – jeśli nie lepiej .

Jeśli chodzi o biznes, to w zasadzie sprowadza się do: czas to pieniądz. Chociaż, nie zawsze musi oznaczać, że czas wydatkowaniu jest stratą pieniędzy – Krowmark Ltd popierają pomysł, że czas spędzony w odpowiednich miejscach jest inwestowanie w efektywność przyszłych dni, a co za tym idzie finanse jutro

.

Pęknięcia zaczynają wykazywać, gdy klient zaczyna zdawać sobie sprawę, że obsługa klienta jest w rzeczywistości bardziej związane z pieniędzmi, i najbardziej żarliwie o co oszczędności korporacyjnych zamiast nich.


To jest, oczywiście, nie to, co chcą usłyszeć. Ten klient wybrał firmę, aby zapewnić płatne usługi – która jest, aby korzystać z czasu i zasobów w zamian za pieniądze. Jeśli firma robi to w sposób, który zbyt długo lub, z drugiej strony, rzucił się do słabej realizacji i wymaga ponownego wykonania, są one zasadniczo wydatkowaniu czasu klienta, które nie mogą być odzyskane. Refundacja jest zwrot, ale Krowmark wiedzieć, że czas Ltd jest coś, co nie może być zmarnowany.


Jeżeli czas to pieniądz, klienci powinni nie trzeba tracić ich próby uzyskania przez nieprzeniknione linii telefonicznych lub argumentując ich przypadku, gdy coś idzie na opak; Pieniądze, które mogą „myśleć”, że oszczędzasz stosując tani dostawca jest często marnowana, gdy znajdują się one siedział zawieszone przez telefon próbuje walczyć z niską jakość usług i zwrotu towarów nienadających. Tracą głowę nad zbędnych naprężeń wywołanych przez brak komunikacji i niestarannego wykonania jest stratą czasu, a tym samym pieniędzy.


To marnotrawstwo czasu i pieniędzy stosuje się zarówno do klientów i do biznesu; Klient nie powinien tracić czasu sporządzające sprawozdania i gdzie indziej, a zespoły jednakowo sprzedaży nie powinno się stosować czas i energię w uzasadniająca powody, dlaczego coś było, czy nie doszło do podrażnionych klientów ze względu na brak polityki w zakresie usług. Jeśli zespół sprzedaży były w stanie dać szybką odpowiedź i rozwiązanie problemu pod ręką, to może wtedy lepiej wykorzystać swój czas, aby skupić się na usługi i zapewnienie sprawnego doświadczenie dla wszystkich klientów, co jest oszczędność dla firmy na czas / Skala pieniądze.


Klienci będą wdzięczni znaleźć że wydatki kilka dodatkowych groszy daje im luksus kogoś, kto od razu bierze odpowiedzialność za wszelkie problemy, a jednocześnie dostarczając rozwiązania bez wymówek, zamiast próbować przejść winę na konsumenta. Oszczędzasz czas klienta, dlatego oszczędza ich pieniądze na dłuższą metę. Co wydaje się dodatkami innych firm powinny być standardowe – na przykład, pieniądze klienta może być lepiej zainwestowane w firmy z gwarancją usługi dostawy, bezpłatne próbki i wolnych zmian w ich kolejności. – Firma jak twoje

Każdy może być najtańszy, jeśli obniżyć ich wystarczająco dużo cen, ale dążenie do rozumowania opłacalne sprzedaży jest niezrównoważony model biznesowy; ponieważ odnosi się do spowolnienia wzrostu i podcięcia w innym miejscu w firmie, na przykład traktowania pracowników lub jakości produktów. Jeśli nie ma w tych dziedzinach, jest prawdopodobne, że spółka będzie przynosiła straty – co jest oczywiście nie trwa sytuacja; Firma będzie albo w końcu jest prowadzony w ziemi, nadal w stylu z prognozą cen skoncentrowany, lub straty będą musiały być wykonane przez powrót cen do ich pierwotnego – jeśli nie wyższym – nawiasach. To nie jest łatwe do odzyskania z długoterminowych strat finansowych poprzez zmianę struktury cen tak drastycznie, ponieważ koszt-centric klienci będą skłonni do zdrady ich lojalność wobec poprzedniej firmie za stosunkowo tańszy.


Należy zdecydował, jaki rodzaj klientów są pożądane – czy firma chce przyciągnąć klientów, którzy koncentrują się wyłącznie na cenie, a ostatecznie może skończyć się kapryśna, jeśli chodzi o wybór między nimi a konkurenta? Albo woleliby, aby przyciągnąć klientów, którzy przychodzą do nich poprzez dobre recenzje i chcesz reputably proces zamówienia bezproblemowe, którzy swoje doświadczenie na priorytety ich portfela uznając zaskakujących ofert i prezenty, jak szczęśliwy premii na szczycie doskonałą obsługę klienta?


Dostarczenie ofert i usług, które są przystępne do firmy wśród stałej struktury cenowej jest coś, że klienci i personel sprzedaży, mogą liczyć na; Firma może wtedy wystawać przyszłych prognoz finansowych i dostosować się do nieprzewidzianych okoliczności. Ustawianie bazy lojalnych klientów, którzy wracają z roku na rok daje coś do powołania się na finansowo, gdy nowi klienci nie gryzie na nowych cenach odprawy.


Obsługa klienta jest o wiele więcej niż dobry głosem i uśmiechem; przenika każdy aspekt swojej działalności i powinna być na czele wszystkiego firma robi. W ten sposób Krowmark Ltd wygrał swój nagrodę za obsługę klienta i biznesu roku.


Więc weź go z chłopakami w Krowmark Ltd, świadczenia usług, które firma będzie spodziewać się się jest o wiele bardziej skuteczne w dłuższej perspektywie niż próbuje wycisnąć każdy grosz z zmęczonych potencjalnych klientów. Zainwestuj czas do klientów już dziś i czerpać korzyści w życiu firmy.


 
                    
                  
                
                
clear=”all”